Sponsorointi urheiluseuroille: Parhaat käytännöt ja vinkit

Sponsoroinnin Merkitys Urheiluseuroille Sponsorointi on olennainen osa urheiluseurojen toimintaa, sillä se tarjoaa rahoitusmahdollisuuksia ja vahvistaa seuran brändiä. Hyvin suunniteltu ja toteutettu sponsorointistrategia voi merkittävästi parantaa seuran taloudellista tilannetta ja auttaa saavuttamaan tavoitteita. Sponsorointisuhteiden Rakentaminen Pelkkä rahoituksen hankkiminen ei ole sponsoroinnin ainoa tavoite. On tärkeää rakentaa pitkäaikaisia suhteita sponsoreiden kanssa. Tämä ei vain luo vakautta seuralle, …

outlet myymälässä ostoksilla

Mikä on tehtaanmyymälä ja miksi ne ovat hyviä ostopaikkoja – katso vinkit tästä

Tehtaanmyymälän määritelmä Tehtaanmyymälä, tunnetaan myös nimellä outlet-myymälä, on vähittäiskauppa, jossa valmistajat myyvät suoraan tuotteitaan kuluttajille. Näissä myymälöissä tuotteita myydään usein alennetuilla hinnoilla, koska ne voivat sisältää edellisen kauden malleja, ylituotantoa, tai pieniä vikoja. Nämä myymälät tarjoavat valmistajalle mahdollisuuden päästä eroon varastoistaan ilman välikäsiä. Tämä voi olla kannattavaa sekä valmistajalle että kuluttajalle, koska se vähentää valmistajan …

Paikallinen ostaminen – paikallismarkkinointi- Lohja

Lohja on kaupunki, jonka yrityksistä suuri osa on pieniä yrityksiä. Tottakai joukossa on myös isompia kuten Lohjan Autokeskus ja vaikkapa K-Supermarket Lempola sekä monet kansalliset ja kansainväliset ketjuliikkeet, jotka pienellä liikkeellään laajentavat alueen liikkeiden tarjontaa. Me tuotamme tälle alueelle markkinointi ja mainonta palveluita niin digissä kuten tämä sivu, kuin myös kaupunkilehti Ykkös-Lohjassa sekä Omalogo Oy:n …

Nosta kesämainontasi uudelle tasolle PR-artikkelin avulla

Tänäkin kesänä Lohjalle, Vihtiin ja lähiympäristöön tulee kesän aikana tuhansia kesäasukkaita. Toiset tulevat käymään päiviksi, toiset viettävät viikkoja – oletteko huomioineet nämä väliaikaiset asukkaat mitenkään omassa mainonnossanne sekä markkinoinnissa? Me haluamme nyt muistuttaa ja kertoa, että meillä on teille paketti joka tuo tarjouksenne sekä paikallisille asukkaille, että kesämökkiläisille tehokkaasti ja toimivasti! Miten koostetaan toimiva paikallinen …

Tynninharjulla oleva lohjalaisten tuttu tanssipaikka Tanhuhovi on myyty

Vanhan Tanhuhovin ”hautajaiset” eli viimeiset tanssit lauantaina 29.4.2023 Lohjan Tanhuhovi on monipuolinen viihdekeskus ja ravintola, joka sijaitsee Lohjalla, Uudenmaan maakunnassa. Tanhuhovi on ollut toiminnassa jo yli 50 vuotta ja se on kerännyt suuren ja uskollisen asiakaskunnan ympäri Etelä-Suomen aluetta. Yrittäjä Kjell Ahlfors on isännöinyt Tanhuhovissa tansseja ja kirppistä yhdeksän vuoden ajan. Nyt hän on myynyt …

Lehtimainonta toimii yhä ja sitä voi vahvistaa diginä paikallisissa kanavissa

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan ihmiset luottavat neljä kertaa enemmän printtiin kuin sosiaaliseen mediaan, tai että ihminen joka lukee mainoksen lehdestä, käyttää 30 % enemmän aikaa myös kyseisen mainostajan sosiaalisen median mainoksiin? Lehtimainonta on siis toimiva ja tavoittava mainostyyppi yhä vieläkin. On myös tutkittu printtiä mainostamisen tuloksellisuuden suhteen. Tutkimusten mukaan sijoittamalla 5 % markkinointibudjetista lehtimainoksiin, saadaan …

Hakusanat ja niiden merkitys yritysmarkkinoinnissa

Hakusanat ovat keskeinen osa yritysmarkkinointia verkossa. Ne ovat niitä sanoja tai lauseita, joita potentiaaliset asiakkaat käyttävät hakukoneissa, kun etsivät tuotteita tai palveluita. Hakusanojen merkitys on tärkeä, koska ne määrittävät, millä hakutulossivulla yrityksen verkkosivusto näkyy. Digimarkkinointi on mahdollista tehdä hyvin, tai huonosti… yleisesti kannattaa luottaa tekijöihin, joilla on kokemusta ja tietoa. Hakusanojen valinta Hakusanojen valintaan vaikuttaa …

Tuhannet juhannuksen viettäjät kokoontuivat Pähkinäniemeen, kuusi eri pankkia palveli asiakkaitaan – Virkkala kukoisti vielä 80-luvulla

Nykypäivänä Virkkala on unohdettu paikka. Olen joutunut joskus kavereilleni jopa selittämään, missä tämä kaupunginosa sijaitsee. Virkkalan historia pitää sisällään kuitenkin kiehtovia tarinoita. Koko ikänsä täällä asuneiden muistissa on pysynyt se Virkkalan yhteisöllisyyden tunne, joka kukoisti vielä viime vuosisadan puolella. Tämä on matka loistokkaaseen, menneen ajan Virkkalaan.  “Oli ihan mitä vaan – oli kirjakauppaa, oli pukuliikettä” …

Markkinointi ja mainonta Lohjan alueella sekä ensi vuoden eduskuntavaalit Lohjalla

Oletko aloittamassa toimintaa Lohjan talousalueella, tai sinulla on jo toimintaa, mutta tuntuu, että et tavoita niin hyvin potentiaalisia asiakkaita, kuin ehkä olisi mahdollista? Me olemme toimineet Lohjan ja VIhdin alueella nyt noin 20 vuotta tuottaen markkinointiin palveluita niin printissä, digissä kuin ulkomainontana. Olemme käytännössä tehneet kaikenlaista mahdollista mainontaa, mitä Lohjan alueella voi tehdä – olimme …